Hľadáme asistentku, ktorú zaujíma svet realít, je komunikatívna, nemá rada stereotyp, hľadá prácu, pri ktorej má možnosť aj rásť a vzdelávať sa, a ktorá by časom popri asistentskej práci mala záujem aj o prácu realitného makléra.
Chceme budovať nielen meno našej značky, ale každému členovi nášho tímu ponúknuť podmienky, aby sa neustále zlepšoval a kariérne rástol.
Ak ste sa v tom našli – tak sa nám ozvite. 🙂
Ponúkame zaujímavú kreatívnu prácu, kompletné zaškolenie a flexibilný pracovný čas.
Náplň práce:
– spracovanie podkladov na prezentáciu nehnuteľností
– práca s firemnou databázou nehnuteľností
– práca s inzertnými portálmi
– vybavovanie telefonickej, poštovej a mailovej komunikácie
– komunikácia s právnikmi, úradmi, katastrom, bankami a štátnymi inštitúciami
– kontrola zmluvných dokumentov, dopĺňanie údajov klientov do vypracovaných zmlúv
– zabezpečovanie čistoty a chodu kancelárie (materiálne, organizačné)
– zapojenie aj do realizácie obchodných prípadov (po zaškolení)
– vybavovanie pridelených úloh aj mimo kancelárie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– príjemné a profesionálne vystupovanie
– komunikatívnosť
– znalosť slovenského pravopisu
– zručnosť na sociálnych sieťach
– zmysel pre detail
– ochota učiť sa nové veci
– dobré organizačné schopnosti
– schopnosť samostatne riešiť pridelené úlohy
– vodičský preukaz skupiny B
Pracovná doba:
– flexibilná – pondelok až piatok
– možnosť riešiť niektoré pridelené úlohy aj na home office
Mzdové ohodnotenie:
– jedná sa o prácu na živnosť
– za asistentské práce – fixná zložka
– za maklérsku činnosť – % z provízií
Mzdové ohodnotenie:
– jedná sa o prácu na živnosť
– práca ja časovo veľmi flexibilná a mzdové ohodnotenie závisí od množstva vykonanej práce
– za asistentské práce – fixná zložka 500,- eur brutto
– za maklérsku činnosť – % z provízií
Bližšie informácie Vám radi poskytneme na osobnom pohovore.