Reklamačný poriadok

RM DIZAJN REALITY s. r. o., IČO: 52 453 715, so sídlom: Werferova 6, 040 11 Košice, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Košice, odd.: Sro, vložka č.: 46542/V, prevádzka kancelárie ul. Gemerská 3, 040 11 Košice (ďalej len „Realitná kancelária“ alebo len „RK“) vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa tento reklamačný poriadok.

1. Reklamačný poriadok upravuje podmienky, spôsob a miesto vybavovania reklamácií a tiež vzájomné práva a povinnosti Realitnej kancelárie a klienta v rámci reklamačného konania. Každý klient (ďalej len „spotrebiteľ“) má právo uplatniť u RK reklamáciu poskytnutej služby.

2. Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu viacerými spôsobmi:

  • poštou na adresu sídla spoločnosti: Werferova 6, 040 11 Košice
  • elektronicky na adresu: rmdizajn@rmdizajn.sk
  • telefonicky na čísle 0907 374 714
    V prípade telefonického kontaktu sa Realitná kancelária dohodne s klientom na ďalšom postupe ohľadne spísania a podania reklamácie, postupe pri jej riešení a pod.

3. Pod pojmom reklamácia sa rozumie uplatnenie nároku spotrebiteľa na preverenie správnosti, kvality alebo rozsahu poskytovanej služby a/alebo uplatnenie zodpovednosti za vady služieb Realitnej kancelárie. Za reklamáciu sa nepovažuje sťažnosť spotrebiteľa, ktorá súvisí s neplnením alebo vadným plnením povinností tretej osoby, podnet spotrebiteľa na zlepšenie služieb Realitnej kancelárie alebo iná žiadosť, ktorej predmetom nie sú služby alebo činnosť Realitnej kancelárie.

4. Spotrebiteľ má pri uplatňovaní reklamácie práva podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka. Práva a povinnosti spotrebiteľa súvisiace s uplatnením a vybavením reklamácie upravuje § 18 a nasl. zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

5. Spotrebiteľ pri uplatnení reklamácie rozhodne, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka si uplatňuje. Spotrebiteľ je povinný k reklamácií priložiť všetky dokumenty a dôkazy, ktoré preukazujú jeho tvrdenia. Realitná kancelária na základe rozhodnutia spotrebiteľa určí spôsob vybavenia reklamácie a to bezodkladne, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité odborné posúdenie kvality alebo rozsahu poskytnutej služby, určí spôsob vybavenia do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

6. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, pričom vybavenie reklamácie trvá najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania nápravou nedostatočne alebo vôbec neposkytnutej (časti) služby, vyplatením primeranej zľavy zo sprostredkovateľskej odmeny (provízie). Ak je reklamácia neoprávnená, Realitná kancelária reklamáciu zamietne.

7. Realitná kancelária znáša náklady spojené s vybavovaním reklamácie. Týmto nie je dotknutý nárok RK na náhradu preukázateľne vynaložených nákladov súvisiacich s vybavovaním neoprávnenej reklamácie.

8. RK pri uplatnení reklamácie vydá spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-mailom), RK doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie spotrebiteľovi ihneď. Ak potvrdenie o uplatnení reklamácie nie je možné doručiť ihneď, doručí ho bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

9. RK o vybavení reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

POUČENIE O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOROV

10. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na RK (napr. e-mailom na adresu rmdizajn@rmdizajn.sk) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že RK porušila jeho práva.

11. Ak RK odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

12. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorej spotrebiteľ môže podať návrh na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na adrese: ars@soi.sk, adr@soi.sk. Ďalšie subjekty oprávnené na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sú uvedené v on-line zozname subjektov:
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych- sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1?csrt=1579273552209744614

13. Klient (spotrebiteľ) RK môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu použiť platformu na riešenie sporov online, dostupnej na adrese:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK

14. Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu musí obsahovať:
a) meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,
b) presné označenie Realitnej kancelárie,
c) úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností,
d) označenie, čoho sa spotrebiteľ domáha,
e) dátum, kedy sa spotrebiteľ obrátil na RK so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s RK bol bezvýsledný,
f) vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii, ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

15. Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je dostupný on-line na adrese:
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_4545799-2.pdf

16. Osoba poverená vybavovať reklamácie: Mgr. Monika Vasilová, tel. kontakt: 0907 374 714

17. Tento reklamačný poriadok je platný pre všetky spoločnosti RM DIZAJN s predmetom podnikania v oblasti sprostredkovania predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľnosti.

Tento Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 15.03.2020.

5.0
Na základe 23 recenzií
powered by Google
Andrea F.
07:48 30 Jan 25
Bola som veľmi spokojná 🙂
Eva H.
11:35 28 Jan 25
RM Dizajn osobitne pán Richard Vasil veľký profesionál na vysokej úrovni jednanie,vybavenie,pomoc promptne,určite odporúčam služby realitnej kancelárie RM Dizajn
Filip T.
10:49 28 Jan 25
Len to najvyššie odporúčanie , Pán Vasiľ ešte patrí k tým málo ľuďom s charakterom ktorí vo vás veria viac ako vy sami v seba.Profesionálne jednanie vo všetkom ďakujeme.
JURAJ F.
09:05 30 Sep 24
Profesionálne služby, výborná spolupráca a rýchle vybavenie. Určite odporúčam 👍🏽
Arnold G.
21:11 28 Sep 24
Veľmi príjemný a profesionálny prístup – nič iné v KE neodporúčam iba p. Richarda Vasila- 100% spokojnosťplus nám pomohol aj s otázkou financovania, skutočne transparentne (všetky banky) a my sme si mohli vybrať to čo je pre nás najlepšie :)Ďakujeme
Tommy Č.
09:41 26 Sep 24
Eva G.
07:45 26 Sep 24
Monika P.
21:10 28 Jun 24
Chceme Vám vyjadriť maximálnu vďaku súvisiacu s predajom našej nehnuteľnosti. Veľmi oceňujeme Váš profesionálny prístup a pomoc so všetkým ohľadom predaja. Pán Richard Vasiľ nesmierne si vážime aj pomoc pri kúpe našej novej nehnuteľnosti, promptného riešenia problémov a veľká vďaka patrí aj vaším šikovným majstrom za pomoc s „kompletnou prerábkou nášho nového bytu“.Sme radi, že sme sa rozhodli práve pre Vašu realitnú kanceláriu a veľmi radi Vás budeme odporúčať ďalej. Veríme, že do budúcna ešte využijeme Vaše služby, ako aj služby Vaších šikovných majstrov. Prajeme Vám všetko dobré, veľa spokojných klientov a úspechov pri ďalších predajoch.S pozdravom,rodina Andrejčáková 🙂
Antonín C.
05:27 13 May 24
Som veľmi spokojný s profesionálnym prístupom realitnej kancelárie RM DIZAJN , ktorá nám sprostredkovala predaj rodičovského rodinného domu. Zabezpečila celú administratívu , včítane daňového priznania . Dokonca predala našu nehnuteľnosť za vyššiu cenu ako bol znalecký posudok a ako sme pôvodne plánovali.
Jozef S.
06:11 10 May 24
S realitnou kanceláriu RM dizajn som mal skvelé skúsenosti. Vzhľadom k tomu, že som kupoval byt cez realitnú kanceláriu prvý krát a počul som o rôznych skúsenostiach nezodpovedných realitiek, mal som veľkú obavu. Prehliadka bytu, dohoda, prípravy na kúpu, poskytnutá pomoc pri vybavovaní úveru bola na jednotku. Byt som kupoval v čase, keď som bol mimo Slovenska a šlo to veľmi hladko. Pár stretnutí s pánom Vasilom, ktorý mi pomohol so všetkým či už išlo o kataster, bytový podnik. V byte mi zodpovedal na všetky detajly, ktoré som sa pýtal. Za mňa kancelária na jedničku👏👍a patrí im i pani Vasilovej veľká vďaka.👍👏🙏🏽Šoltés Jozef.
Darina O.
08:38 30 Jan 24
Chcem sa poďakovať realitnej kancelárii RM DIZAJN pánovi Bc. Richardovi Vasilovi za profesionálny a hlavne ľudský prístup pri predaji veľmi komplikovanej nehnuteľnosti s nedoriešením z právneho hľadiska a zároveň za pomerne skoré vyriešenie v krátkom časovom úseku.Odporúčam vrele pre budúcich klientov.Darina
js_loader

Porovnávané nehnuteľnosti

Porovnať